Friday, November 5, 2010

wahh..kawan aku nak bertunang dah>>>

aku mmg x sangka kawan2 skolah aku ad yg dah kawen, beranak penak, bercinta, bertunang, putus cinta dan macm2 lagi..termasukla aku..jgn ditanya ap dah jadi kat aku, tp aku ttp hidup seperti biasa..masih berusaha untuk melupakan cerita lama. org cko, cinta pertama mmg ssh nak dilupakan..pada diri aku, mmg aku admit yg cinta pertama aku mmg sukar utk aku luapakan..smpailah kesaat ini, mmg x pat lupa g...

ops..ni aku nak citer pasal lain..apehal citer pasal diri aku lak ni.hehehe..\
btw, malm td lepak ngn kawan2 bek aku kat umbai..pas blk keje aku direct lpk ngn dieorang..lama gak lepak, dari kol 10.30 sampai kol 2.00 pg.gile r..tp mmg enjoy, bukan slalu pat jmpa..sorang keje kapal, 6 bulan skali nampak darat, sorang keje kat pasir gudang, mmg dah sah2 r jarang jmpa budak 2 ekor ni..lagi sorang mmber aku keje kat melaka jerk..kilang 'kondom', tu yg aku panggil tmpt kje die...hehehe

aku nak citer pasal 2 orang mmber aku ni:-

1> AMIRUL
mirul keje kat pasir gudang.aku dapat thu die nak bertunang dari mak die sendiri..punyalah aku x caya..tetiba jek mak die ckp mirul nak tunang..bnyk kalo gak aku tnye blk mak die..tp xsgka mmg btol..bakal tunang die tu@ awek die skang merupaka kawan aku gak.budak kelas aku dulu dari f1 kot smpai f5..dah jodoh dieorang. mula2 kapel siap rahsia2, aku lah member2 kat sini antara yg paling awal thu, sbb aku suka phsyco die..jahat gile, last2, die ngaku sendiri..lepas jerk setahun, die pon nak tunang..kjp jerk...
2> ZAKI
die keje kapal, yg aku ckp td.. kalo korang nak thu, die nak tunang dah..aku sndiri mmg dah agak die akan tunang,tp x sgka lak begitu cepat skali. awek die aku xpernah jmpa, so x bper kenal. tp kalo hati kawan terbukak utk tuang. kita doakan yg terbaik la kan..tol x. mmat ni gonjol cikit kate org jawa. ad ke patut, mak aku leh dikentutkanya..punya la kuang ajau kan...last2 dgr nak tunang dah..besau dah member aku sorang ni..dah nak kawin kan..bgus la.alhmdullah

so, pada amirul dan zaki, tahniah pada korang. moga korang bahagia selamanya ngn pasangan masing. aku doakan yg terbaik pada korang..even kite jarang jmpa, korang ttp ingt kat aku, ajak lepak bile blk, blnja aku makn ..best dapt kawan cm korang..syok...

pada kawan aku yg sorang g, Acap..bnyakkan bersabar k.bukan ko jerk.aku pon sama gak, btw, kite hadapai sama2, kalo nak story ap2, gthu jerk. aku akan jadi pendengar setia dan aku akan wat benda yg sama..untuk tenangkan hati masing2.yer x..bila dah luah, kita akan rasa lega..kan2...
bila kita dah betol2 bersedia, dapat lupakan kisah silap kite, baru kite mulakan lagkah k bro..sama2 berusaha, chaiyo2...

akhr kata..tahniah pada zaki n amirul coz nak bertunang..belajau ilmu kawin k..bnyak korang kene tuntut ni.jgn tuntut ilmu yg salah udah r..isim lak t...ok la ek..tahniah once again my frenz....

No comments:

Post a Comment